ترفیع و کانال توزیع در فروش محصولات

ترفیع و کانال توزیع در فروش محصولات

تبلیغات وظیفه ارتباطی بازاریابی را انجام می دهد. امروزه یک شرکت مدرن دارای سیستم ارتباطی بازاریابی پیچیده ای است. این شرکت ها با واسطه ها، مشتریان و همچنین اقشار گوناگون مردم ارتباط برقرار می کنند. واسطه های این شرکت نیز با مشتریان و توده مردم ارتباط دارند. شناخت واسطه ها و نقش آنها می تواند در فروش محصولات نقش موثری داشته باشد، لذا در این فایل تلاش می شود تا به بررسی مطالب زیر پرداخته شود:    مفهوم تبلیغات ابزار تبلیغات ماهیت هر یک از ابزار های تبلیغاتی عوامل موثر در تعیین آمیخته تبلیغات اهداف پیشبرد فروش ابزار های پیشبرد فروش مصرف کننده ابزار های پیشبرد تجاری ابزار های پیشبرد فروش صنعتی تصمیمات مربوط به کانال توزیع   فرمت فایل: ورد و پی دی اف اندازه و نوع فونت: بی لوتوس 14 فاصله سطرها: 1 منبع: دارد تعداد صفحات: 10 …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *