مراحل سیاست گذاری در رسانه های خبری

مراحل سیاست گذاری در رسانه های خبری


عنوان: مراحل سیاست گذاری در رسانه های خبری قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 20 توجه: این تحقیق در مورد رسانه های خبری می باشد و به طور کامل، مراحل سیاست گذاری در این نوع رسانه ها را بررسی می نماید. این تحقیق به دانشجویان رشته های مدیریت ، روابط عمومی، فناوری اطلاعات و دیگر رشته های مرتبط پیشنهاد می گردد. مقدمه شکل ویژه کارهای خبری یعنی تغییرات سریع و مداوم وپیدایش وضعیت های جدید ونیازبه خلاقیت های به موقع باعث شده سیاستگذاری دراین مورد شکل خاصی به خود بگیرد. دریک مقایسه می توان سازمان خبری را همچون بخش اورژانسی بیمارستان دانست که درآن هرلحظه بیمارجدیدی با وضعیت خاص وارد می شود. سیاستگذاری دررسانه های خبری به شکل قراردادی به شش مرحله تقسیم می شود که عبارتند از: اهداف و خط مشی های عمومی استراتژی (راهبردها) اجرای سیاست ها سیاستگذاران چه کسانی می باشند؟ سیاستگذاری برای چه کسانی است؟ سیاستگذاری کی و چه وقت ؟ سیاست‌گذاری را بیشتر به معنای مدیریت و تصمیم‌گیری معنا کرده‌اند. البته در معنای مراقبت کردن، تعیین استراتژی، بودجه بندی، سا …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *